torsdag 3 februari 2011

3 Februari

Igår var det hundpromenad på listan, var jätte mysigt trots att vi bara var 4 st av 10 anmälda. Tråkigt att det är så några som kommer varje gång man försöker fixa någonting, känns som om att ingenting duger för alla hussar och mattar.

Tror iaf att alla våra fyrbenta vänner skulle bli otroligt glada om vi fick till ett litet gäng som gick tillsammans. Tror även att dom skulle gilla sommrarna nere vid Djulö :)
Alla hundar måste någongång ut och jag förstår inte varför man inte kan göra det tillsammans? - Allt blir så mycket roligare då !!

Hursom helst så var det Jag och Lolita, Elin och Puwan, Annelie och Iza.
Senare under promenaden kom även Petra, Douglas och lilla Troy.
Vi vandrade runt lite på norr, var svårt att ta sig fram i ett lagom tempo som att det var så otroligt halt igår kväll. Vi får hoppas att all is hinner smälta bort till nästa onsdag för då är vi påt igen och då hppas vi på ännu flera fyrbenta vänner med ägare.



Idag ska jag och lill strumpa ta oss ner på en fika nere hos Rolle boll nere i Värmbol.
Får se om han kommer ihåg och hämta oss annars blir det att ta en liten promenad ner, men jag undrar vart den underbara solen tog vägen?
- Jag vill ha vårkännslor, solen kom tillbaka!!

Jag som hade tänkt mig att träna lite med klickern i solvädret på eftermiddagen.
Men det får nog bli lite träning hemma i köket istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar