torsdag 24 februari 2011

24 Februari

Mycket har hänt på dom dagarna som gått..
Vi har haft supermysiga hemmastunder,träningsstunder och soliga promenader.
Vi har träffat dom som betyder mest och dom som betyder lite mindre :)

I går var vi på strömsholms djurklinik och kollade in Mozarts ben.
Vi gick igenom lite punkter och även massage för hundar, Lolita och jag brukar faktiskt ha lite massage här hemma men nu när man kan lite mera så kommer det nog bli flera sånna stunder.
Har även kollat in deras simmbasäng som dom har, ska nog köpa mig ett träningskort till Lolita och börja motionssimma henne lite. Kan nog bli bra till sommaren också.
Ni som känner Lolita vet att hon inte är någon vattenhund direkt, badar jag med henne så är hon gärna i men om inte då är vatten pest och pina.

Igår hade vi även hundpromenad och vi var faktiskt 7st hundar.
Det var jätte roligt att det kom så många trots att det var väldigt kallt.
Lolita och jag hade lånat med oss Kayla och hon trampade på så fint, hon sov även hos oss.
Lolita gillar tyvärr inte andra hundar här hemma, så igår förklarade hon för mig att hur mycket jag en vill så vill hon inte ha en lilla syster. Inte nu iaf...

Idag tog vi tre en mysig promenad i slokenet, sen knatade vi ner till Kaylas matte för en kopp kaffe och lite hundmys i soffan med alla nakna vänner. Då gillar hon alla så länge dom håller sig på ett lagom avstånd och busar när hon vill.Annars kommer "bitter-fitte-Lollis" fram haha
- Älskar henne trots att hon har sina små humörssvängningar ibland!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar