måndag 14 februari 2011

14 Februari

Idag börja dagen med en superkall men solig morgonpromenad här i Tyresö.
Det var så mysigt och Lolita gillade det också.

Efter promenaden blev det en mysfrukost i soffan med alla hundarna, Lolita hade tagit platsen i solen uppe på soffkanten. Hon bara älskar när solens strålar kommer in genom fönstret.
Förstår inte att man kan tycka om solen så mycket som hon gör, men det ligger ju i rasen.
Skulle jag vara naken och det var så kallt som det är så skulle jag också ligga i solen :)

På kvällen blev det en liten tripp till IKEA och vi hade det så mysigt.
Hittade det vi skulle ha och vi han även med en mysig fika med semlor, smakade mumma!!
Sen blev det hem för lite alla hjärtans dag mys med god mat och efterrätt. <3

Men egentligen så har vi alltid mysigt och vi älskar varandra varje dag, vi är en kärleksfull familj på tre och vi behöver ingen speciell dag för att visa den på.
Men vist är alla hjärtans dag mysig det tycker jag allt, och jag vill mer en gärna att hela familjen sär tillsammans och det var vi nu trots att dagen var på en måndag.

Jag älskar min Lolita, Nicklas och min familj mer en någonting annat.
Ni betyder allt och lite till för mig, ni gör så jag orkar kliva upp på morgonen.
Ni gör mig lycklig och full med massa kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar