fredag 11 februari 2011

11 Februari

Natten har gått bra men den har samtidigt varit lite pipig..
Lolita brukar jämt sova vid min mage men inatt har hon legat vid mina fötter och pipit lite.Ibland har hon kurat ihop sig som en boll vid min mage och sovit en stund men sen har hon krupit ner till fötterna för lite mer pipande.


Kan tänka mig att hon har ganska ont,men vem skulle inte ha det efter att ha dragit ut 7st tänder.Hon äter iaf som hon ska och det känns bra, hon svalde även penicillinet jätte fint i morse, tog lite leverpastej som jag tryckte ner tabletten i.


Idag har vi varit i valla och lekt med Mozart och Bruce nere vid garaget.
Men det var mer jag som fick leka Lolita stod helt stilla och ville absolut inte leka, när Bruce kom i närheten så morrade hon och "luft bet" mot honom direkt.
Men igår när vi tog kvällskissningen med Puwan så gick det jätte bra, blev en liten morrning men ingenting mera, hon är lite lugnare och det är så Lolita vill ha det tror jag.


Nu på kvällen har jag varit och tränat så Lolita har vare nere i garaget med Nicklas.
Det hade gått jätte bra, hon hade lagt sig på filten och somnat direkt..
Det är när hon är inne man ser på henne att hon fortfarande är lite trött men ute ät hon som vanligt. Hon ligger för tillfället i sängen och sover, undra hur många dagar det tar tills hon börjar svansa efter?Tills hon börjar bry sig om när man reser sig, öppnar kylskåpet och sånna saker..


K ä r l e k


K ä r l e k


K ä r l e k


K ä r l e k




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar