måndag 2 maj 2011

2 Maj

Har inte skrivit sedan den 11 April och kan lova er att det har hänt massvis med olika saker sen dess.
Tyvärr blev det ingen tävlig för oss den 25 april pga att Lolita började löpa,vi var där och tittade och vi lärde oss otroligt mycket på det också. Vissa människor borde inte få tävla med sina hundar och så är det bara..

Det har varit strålande sol nästan alla dagar så vi har varit ute nästan hela tiden iaf dom timmar vi varit vakna.
Skogspromenader,agilityträningar,klickerövningar och Lillbus har även dragit lite kedjor.
Hon har fått riktigt bra koll på slalom och säcken tar hon utan problem och det känns rikitgt riktigt skönt.
Vi har varit ute med båten och åkt runt och fiskat och bara njutit tillsammans och det gillar prinsesstösen min.
Dagarna har rullat på och nu är vi redan inne i Maj månad,har verkligen inte hunnit skriva..

Lolita och jag gick upp tidigt för att kolla på min lillasyster som är drillflicka i 1 Majtåget i Katrineholm.
Sen på eftermiddagen hade jag och Lillbus agilityuppvisning och hon var så otroligt duktig.
Vi hade en stor hejarklack som var där och kollade på oss : Nickepicke,Liias,Leon,Svärmor,Mamma,Syster,Raili,Katarina,Axa och Loke.
Vi är så glada för att ni kom och tittade på oss känndes rikitgt skönt att ha några runt om oss som man kännde,få visa upp vad man tränat på och visa hur vi utvecklats sen förra gången dom såg oss på banan.

Nicklas hörde folk säga att vi var jätte duktiga och folk sa till oss att vi hade "en jävla fart" det var super kul för igår hade vi verkligen roligt tillsammans och hon gjorde allting som jag bad henne om, min lilla prinsesstös.
Känns så otroligt roligt att vi börjar komma frammåt,blev faktiskt förfrågad om vi ville vara med i DM  :)




















Jag är lycklig tillsammans med dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar