onsdag 11 maj 2011

11 Maj

Tror folk börjar få upp ögonen för nakenhundarna i Katrineholm.
Det kommer fram fler och fler och frågar saker om rasen och om min lilla prinsessa.Många tycker att rasen ser väldigt häftig ut och undrar hur dom känns osv,endel tycker dom ser förskräckliga och tycker inte alls att det är normalt att dom är nakna.Många tycker att Lolita ser så vacker och flickig ut och det är hon också,det finns jätte många fula nakenhundar tycker jag men Lillbus är söt som socker <3

Tycker det är så roligt när man får alla kommentarer...att hon ser ut som My little pony,att hon ser ut som en råtta,en pudel att hon ser flottig ut och att hon är otroligt vacker.Barn som verkligen säger vad dom tycker och tänker,vuxna människor som går förbi flera gånger bara för att kolla in henne lite extra istället för att komma fram och fråga.
Jag älskar att det finns så många som börjar få upp ögonen för nakenhundarna,får höra mer och mer att "nästa hund jag skaffar ska bli en nakenhund" känns roligt att få vara bland dom första och få visa upp mitt underbara exemplar av Nakenfisarna.Hon är verkligen en pärla min lilla underbara älskade flicka <3

Idag blev det lite stadsträning,Lolita är så duktig.
Inga problem att gå på stan med henne,hon gillar att trippa runt och visa upp sig.
Kolla på folk och bara njuta av uppmärksamheten som faktiskt får när vi går på stan.
Hon moppsar inte upp sig mot andra hundar,eller krånglar när det blir mycket folk runt omkring henne,hon bara finner sig i situationen och accepterar läget.Jag är så stolt över henne <3

På kvällen blev det Karsuddenrundan i solskenet,Lillbus fick springa lös och det gillades.
Sprang lite på gärdena och luktade och kissade på alla fläckar som hon bara kunde.Idag fick hon springa fritt,fet har varit mycket barnträning och stadsträning den här veckan så hon behövde lite fria tyglar och bara få njuta av livet och det gjorde hon verkligen.
Vi gick förbi en katt på vägen som jag fick tvinga henne att kolla på och efter mycket om och men så såg hon den men hon stack absolut inte iväg,utan kopplet var slagt hela tiden.Hon är så grymt duktig min lilla tjej,katter.. som hon alltid vill jaga och leka men hon tog inte ett enda steg och jag blev så glad,utan för porten stötte vi på en till men hon bara trippade förbi den men ögonen var stora som två fotbollar och hon hade helst tagit några steg och jagat den men hon lät blid en här gången också!! - Jag är så stolt över henne <3


Nu ligger vi i soffan och bara myser och det tänker vi fortsatta med.
Finns inget mysigare en när jag hör hennes lilla hjärta slå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar