onsdag 9 mars 2011

9 Mars

I dag har Lolita varit ensam hemma på förmoddagen medans jag har gjorr lite ärenden på stan.
När jag kom hem hade jag lilla Chicco med mig och det gillades inte av Lolita..
Hon trodde nog att vi skulle behålla honom och då visar hon taggarna utåt,hon vill verkligen inte ha något syskon så det är väl bara att acceptera.
Chicco försökte iaf leka med henne trots att hon inte ville,även fat stackaren har brutet ben så blev hon förbannad p honom och gick och la sig i sängen och bet i sin favvoboll!!


Sen måste jag bara skriva lite snabbt att igår hade Lolita och jag en super mysig promenad runt karsuddenrundan.solen sken på oss och det var aldeles för varmt med vinterjackan.
Efter promenaden blev det lite bus hemma hos våra nakenfisar till kompisar.
Mys i soffan och självklart massor med stojj hit och dit :)

Vi tog även en super mysig skogsrunda med dom bästa.
Lolita och Puwan sprang runt och hade så roligt tillsammans.
Men hjälp så halt det var och självklart aldeles för vart med vinterjackan den här gången också, trodde nästan vi mattar skulle smälta ner i snön.

Älskar att se min prinsessa så glad, och det är hon när hon får springa runt i skogen.
Länkatar verkligen tills vi kan börja gå lite mera i skogen, mer i skogen inte på små vägar utan i skogen. Plocka lite svamp, lägga spår och sånna saker - Vi länktar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar