måndag 14 mars 2011

14 Mars

Igår blev det en hundpromenad med hundgänget,vi var 14st hundar så vi fick faktiskt dela upp oss den här söndagen.I våran lilla grupp blev det 8st glada hundar..Lolita,Puwan,Kelly,Lilja,Maja,Kummin,Jippie och Wilma!!

Hundarna fick springa lösa under nästan hela promenaden runt Karsudden och det gillades av alla glada hundar o mattar.Jag,Elin och Christine fortsatte en sväng till så det blev en liten runda på 3timmar och allt jag kan säga är att Lolita var helt svart om tassarna när vi kom hem och tröjan fick vi stoppa i tvätten när vi kom hem till husse.Fick duscha av henne igen och sen kröp hon ner i soffan och myste,hon rörde sig inte i onödan resten av dagen/kvällen.

Idag har jag och svärmor tagit oss en promenad i solskenet med hundarna.
Sen tränade vi lite på tomten men jag och Lolita gick in och träna för hon vill inte ligga på isen.I Tyresö har vi jätte mycket snö kvar,här är det mitt i vintern och hemma i Katrineholm är det vår och det gillar jag, vill inte ha mera snö nu!!

Hundpromenad 13 Mars



Prinsessor


Härligt gäng på 8 hundar


Roligt Roligt


Glada mattar med två collietjejer


Massvis med lek och bus blev det


Vad är det för ras på hunden i mitten?


Min prinsesstös


Klicker träning i köket i Tyresö


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar