tisdag 29 mars 2011

29 Mars

Äntligen har jag och min prinsesstös kommit hem till Katrineholm igen.
Förra veckan känndes lång som tusan,men roligt har vi haft det.
- Borta bra men hemma bäst!!

Fredagen spenderades med mina hjärtan,vi jobbade på förmiddagen sen åkte vi till djuraffären och köpte en jätte söt liten dammis och lite godis till lillbus och det gillades.
Kollade även den här gången efter ett sele, men som vanligt hittade jag inget som passade.
Så nu funderar jag på om jag ska specialsy ett sele till henne,tror att det blir bäst så.
Har även nöpt mig en ny midjeträningsväska med inbyggd godispung,olika fack osv..


Så igår passade jag på och göra lite blodpuddingsbitar till min prinsessa.
Gjorde en dubbelsats så det blev en till lillbus och en med lite större bitar till Bruce.
Men hjälp vad lång tid det tog den här gången,vet inte vad jag gjorde för fel eller så är det för att våran ugn är bättre en Maries..
Men nu har vi iaf massa gott godis till alla klickerövningar som vi håller på med
Det är så roligt när man ser lillbus framsteg hela tiden,jag är så stolt!!


Idag på vägen hem så åkte vi till Strömsholm och hämtade våran älskade lilla björn,
det var så jobbigt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen..
Självklart fick vi sätta oss i just det rummet,kunde knappt gå in..tvekade flera gånger tills hon nästan fick trycka in mig.. Känndes inte bra alls,fick liksom ingen luft och andas..
Men nu äntligen är vår älskade lilla björn hemma i Valla igen,där han hör hemma <3


Bilder på dammis,väska och lite sånt kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar