onsdag 30 mars 2011

30 Mars

Idag blev det en lång dag för min lilla prinsesstös.
Började morgonen med en promenad till våra nakenfisar till kompisar.
Blev massor av bus och mys i solen på altanen,efter det så tog vi oss en härlig promenad i solskenet.Hundarna sprang runt som galningar och massor med kort blev det,lillbus bara älskar att springa runt i skogen och raca runt,hon är verkligen lycklig då!!

Vi kom hem vid fyra tiden så då blev det lite mat och vatten.
Jag passade också på och äta lite för att orka med eftermiddagen tillsammans med hundgänget.
Lilla Cessie kom till oss innan vi skulle gå iväg,så nu ska hon vara här ettag.
Hela två veckor,kommer nog att gå jätte bra hon har ju varit här förut utan problem.

17.00 samlades vi vid västraskolan och så tog vi yttligare en promenad med hundgänget.
Idag blev vi 6 glada hundar med sina glada mattar, promenaden gick jätte bra.
Alla hundarna var jätte duktiga och vi hade strålande sol under hela promenaden och det gillades av alla hundar och mattar.Lillbus fick promenera med en gammal klasskompis idag och det gick super bra,men hon kollade efter mig hela tiden,hon undrade väl varför hon inte fick gå med mig och varför jag helatiden skulle gå bakom henne hehe!!

Blev några bilder idag under promenaden.
Kommer att lägga ut dom i helgen,så då får ni se på hundpromenad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar