måndag 11 april 2011

9 April

Idag har jag och min lilla familj på tre varit på kinesträff i Gävle.
Det blev 34 stycken underbara kineser,nakna,håriga,stora och små!!

Har aldrig varit med om så många nakenfisar på samma ställe,men det var en underbar känsla och kan lova att det var inte sista gången som vi var med på träff.
Ska försöka komma till sommaren igen så Lillbus får leka av sig lite,men idag var hon lite blyg,sprang runt en stund sen blev det lite husse mys i solen medan hon spanade in alla andra.

Men är så stolt över henne för hon lyssnar på mig även fast hon är lös bland 33 andra hundar.
Kom in en gubbe med en stor hund och alla hundarna började skälla men min lilla prinsesstös hon stod helt stilla vid min sida,hon tänkte tanken men hon ångrade sig fort när hon såg mig.
Samma sak när det kom hundar utanför eller människor,hon lyssnade och jag blir så glad när hon gör det,visst hon gör det jämt annars med men med 33 nya hundar hon inte känner och aldrig har träffat så känns det underbart!!

Nu tänker säkert endel att det är självklart att hon höll sig till mig när hon inte känner hundarna och dom börjar skälla.Men ska också skriva att Lolita var precis lika dominant mot dom här hundarna,hade hon fått hade hon hängt på men hon vet vad jag tycker..Man ska lyssna på sin matte/husse i alla lägen :)

Fick säga till min lilla prinsessa några gånger då hon tryckte ner endel hundar hon inte gillade eller tyckte kom för nära.Men hon valde ut en liten kille som heter Albin,tjock,kastrerad,prickig,två tänder som sticker rakt ut och tunga som bara hänger..Det tyckte Lolita var kärlek det,han var lagom lugn och passade henne perfekt <3


vlap mys <3

kliar sig i rumpan..

Några fyrbenta och tvåbenta :)

Så SÖT

Ligger högst upp och spanar in alla

Lillbus undrar vad alla hundarna håller på med?

Lilla Charlie

Några fyrbenta och tvåbenta :)

Nya hundar som kommer :)

Stor med söt som socker

skäggiga damen :)

Nakenfisar

Lolitas kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar