måndag 11 april 2011

7 April

Igår tog jag och lillbus tåget till Stocholm,hon var så duktig på tåget trots att vi fick trängas med två små barn halva vägen..hon låg helt stilla brevid mig på sin lilla filt.

På centralen var hon helt perfekt,man kan inte begära mer av en hund.
Rusningstrafik till tusen,stressade människor överallt och hon gick bredvid mig hela tiden.
Jag hade massvis med packning,var stressad för jag inte hittade så vi följde bara strömmen..
Hon gick i slakt koppel hela tiden,hade super fin kontakt med mig och gjorde precis så som jag bad henne,hon är en pärla min lilla prinsesstös.

Kan man bli annat en lycklig när hon är så duktig,jag är så stolt över henne.
Finns ingen som är då duktig som hon,slår vad om att dom flesta hundar skulle visa oro och bli lite nervösa men lillbus var verkligen hur lugn och fin som helst!!

Senare tog vi bilen till Gävle,och det är här vi är nu.
Vi kom sent igår kväll så det blev bara en kvällskissning under norrskenet som vi såg för första gången igår,det var så vackert!!

Morgonen började med frukost och promenad till fiskestället..sen har vi fiskat hela dagen.
Lillbus har legat i sitt lilla hus som på eftermiddagen var på väg att låsa bort i stormen.
Så på eftermiddagen har vi bara varit och handlat och legat i stugan,det blåser som bara den.
Hoppas inte det blåser så här på lördag när vi ska ha Chinese Creted träff - Länktar!!
Här i gävle blåser det, eller så har dom storm eller så får dom stanna inne!! haha :)


Lillbusan på tåget <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar