lördag 15 oktober 2011

15 Oktober

I Tordags kom Madde och hennes PK Chicco över till oss för att ta en promand i det härliga höstvädret,jag hade lovat att försöka ta lite fina kort på lillkillen så det var bara att knata på och börja knäppa på kameran. Fick endel fina kort på honom men även på min prinsessa,några på dom tillsammans och om jag skriver att hon faktiskt la sig brevid honom själv utan att jag sa till henne så kommer ni inte tro mig, men så var det och det var roligt att se, men jag lovar er att det var bara för att det blåste och att hon ville ha lite värme..Men roligt hade dom tillsammans Lolita fick sina nakenfisryck och toksprang runt hela gärdet och lilla Chicco skällandes efter henne,och när en hund jagar henne då fortätter hon bara för hon tycker det är så roligt...iaf när dom är några storlekar mindre en henne,är det en större hund morrar hon bara och blir allmänt förbannad på den andra hunden,antagligen tror hon att hunden kommer springa över henne då men nu var det en liten hund och dom hade riktigt roligt tillsammans!!

På eftermiddagen/kvällen var vi i stallet för jag skulle ha ridlektion men då fick inte hundarna vara med så dom fick sitta i sadelkammaren i värmen men sen när dom väl fick komma ut så sprang dom runt som galningar så när jag väl kom hem så hade jag en trött liten tjej här hemma i soffan men dagenefter blev det full rulle igen för på eftermiddagen var det dags för lilla familjen på tre för en dw runda vid jättens-handfat, Lillbusan drog så fint men lite tungt var det för det var ganska mycket sand så kedjorna åkte ner lite mer en vanligt. Men hon knatade på och viftade som vanligt på svansen..Efter våran dw runda så blev det två korta spår eller vad man nu ska kalla det för haha :) Dukitg var hon,hon arbetar så fint och hon är snabb som tusan och roligt tycker hon att det är,skulle vilja gå en kurs men vet inte rikitgt vart?

Idag blev det en lång härlig tidig morgon i stallet så nu ligger Lolita ny duschad och helt utmattad i soffan,hon hoppas nog på att resten av dagen kommer bli lugn men det kan hon glömma, innan vi åker ut till valla så blir det ett litet pass ute på BHK och sen bus med Bruce sen blir det bara en massa kvällsmys <3




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar