måndag 12 september 2011

12 September

Torsdag till Fredag var Lolita hos Bruce,allting hade gått bra men hon hade inte riktigt gillat grannen,fort han var ute på tomten hade hon satt sig i trappen och morrat på honom så,tillslut hade dom fått stänga dörren ut till trappen. Försstår inte varför hon blivit så skällig hos folk?
Annnars har helgen varit lugn, vi har firat husse som i lördags fyllde år och igår när vi skulle gå i våran lilla skog så öste regnet ner så det blev tyvärr inte av.. Lolita hatar regnet!!

Imorse när jag skulle gå ut med Lolita tog det henne ca: 30 minuter innan hon satte sig ner och kissade, hon sprang runt under träd och buskar och blev bara blötare och blötare, men tillslut så satte hon sig ner och kissade lite och direkt efter ville hon in i värmen. I sånna hära lägen känner man sig som den värsta ägaren i världen och Lolita tycker säkerligen att jag är det också. Finns inget värre en vatten.. Och inte nog med det vet jag inte vart vårat super braiga hurrtaregntäcke har tagit vägen?
Har kollat hemma,i sthlm och i bilen men kan inte hitta det? Blir snart tokig ska göra ettt försök till annars blir det till och köpa ett nytt och lagom som man köpt ett nytt hittar man det andra :)

Dagarna närmar sig och nu börjar jag bli lite nervös,hoppas allting kommer gå bra på torsdag.
Lolita älskar verkligen agilityn och det gör jag också, så för oss är det en självklarhet att vi vill göra några starter tillsammans men vi får se hur det går på torsdag först. - Hoppas,hoppas hoppas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar