onsdag 17 augusti 2011

17 Augusti

"Idag är det ingen vanlig dag,för idag är det min prinsessas födelsedag -Hurra Hurra Hurra!!"

Idag är det som sagt ingen vanligdag utan idag är det Lolitas 5års dag!!
Hjälp vad tiden går fort, jag kommer fortfarande ihåg den dagen vi var och hämtade henne..Hon var så liten så hon fick plats i ena min hand och hon var lika varm då som nu Mitt lilla hjärta <3

Dagen har spenderats tillsammans med kärlek och mys precis så som alla andra dagar som vi spenderat ihop dom senaste 5 åren. Alla vet att jag älskar min hund mer en någonting annat så idag har vi haft lite extra mys tillsammans,började med en skön liten promenad tillsammans,vi bakade en tårta..alla födelsedagsbarn måste få tårta varesig man är människa eller hund!!

Sen har "mormor" och "moster" varit här och ätit lunch och fikat och firat födelsedagsbarnet som bara älskade tårtan som vi bakade på morgonen :) sen kom Petra och Dogge och lilla Troy en stund på eftermiddagen,Tårtkalas!! Lolita fick inte en lugn stund på eftermiddagen för sen åkte vi ut med Elin och Puma till agilityplanen och spenderade några timmar ihop,super kul för nu var det riktigt länge sedan vi tränade ihop så det gillades!!
Lolita var super duktig,vi tränade tre olika kombinationer men vi satsade mest på att få in slalom och det går bara bättre och bättre men det finns fortfarande mycket att träna på med denna lilla dam.Så nu ska jag försöka åka ut i helgen igen så hon inte glömmer bort det vi tränat på idag.Vi klarade ju av plattatunneln så hon blev tunneltokig så nu hoppas jag nästan på att hon ska bli lite slalomtokig också.Skulle vara så roligt om vi fick in slalomet ordentligt för då är vi verkligen redo för att åka ut opch tävla och några starter vill vi allt göra och det är snart som klubben har en tävling och den vill vi kunna vara med på!!Kvällen ska spenderas i soffan för det regnar ute och det hatar Lillbus,så varför skulle det regna just ikväll när vi tänkt ta en mysig kvällsproimenad får bli en mysig morgonpromenad med lite godisträd imorgon istället.

- FabulousPrincessLolita - The one And Only - Bättre en alla andra - Älskad - Tillsammans är vi oslagbara♥














2 kommentarer: