lördag 13 augusti 2011

13 Augusti

I torsdags hade vi Agilityuppvisning i stadsparken och Lillbus var toppen,massvis med folk och hundar som stod nära banan och härjade och klappade händerna men hon behöll fokusen och konsentrerade sig på att ha roligt tillsammans med sin halvlata matte!! Det blev en lyckad uppvisning och Lillbusan är lite bättre en vad alla andra hundar spelar ingen roll vad ni andra säger Lolita är The One And Only tillsammans är vi oslagbara ♥

På fredagen var hon med i Katrineholmskurriren,ingen dålig bild på min prinsessa <3
Jätte roligt att få visa upp sig och få vara med i tidningen men dom kunde ju tagit en gruppbild på oss alla och sen haft småbilder på hundarna. Nej,vi sätter en stor halvsidebild på bara Lolita och visst det är super roligt och jag är så stolt över henne men för mig känns det som om det bara är vi som fick uppmärksamheten och att vi tog all plats..Dom tog bara delar av vad jag sa och det där med dressyrhäst med toffsar det sa jag aldrig!!

Allt blir så fel och vridet i media och bara för att jag har en ovanlig hund ska hon hamna på största bilden för det? Sally är en ännu mera ovanlig hund så varför inte ta henne? Nej,just hon fick en liten bild i hörnet och vissa som var med fick inte vara med på varken bild eller med sitt namn.Visst jag vet att det är en ovanlighundras och att hon är väldigt speciell och hon utstrålar verkligen något som folk bara älskar men det känns fortfarande som om vi har tagit den största platsen trots att vi försökte hålla oss lite i bakrunden...

Bilder ifrån uppvisningen och tidningen kommer,så ni vet vad jag skriver om.
endel av er kommer säkert tycka jag är löjlig men gör det,för det är så här jag känner och det kan ingen ändra på,visst det är super kul men inte rättvist mot alla andra som var med och det är där skon klämmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar