onsdag 23 november 2011

24 November


Min prinsessa börjar bli en riktig blekfis,nu kan man se alla hennes fläckar i hyn som dom får när dom börjar bli lite äldre. Men hellre lite fläckar en finnig och blämmig.. Hon är så underbart fin min lilla prinsesstös vad skulle jag ta mig till utan henne hon gör mitt liv lyckligt och kärleksfullt <3



Valla Hundcenter - Inomhusträning för hund!!

Nu är inomhushallen snart helt klar, det är lite småfix vid entren..skoställ och hängare ska upp och lite av mattan som ska fixas. Agilitygänget har varit och lämnat sina hinder och alla verkar nöjda med inomhushallen :) Imorgon kommer jag och Marie inviga hallen med första tränigen och efter oss kör vi igång med agilityn!!

- Jippie nu kan vi äntligen börja träna inomhus i våran fina hall :)









Klippte min tös klor idag och jag klippte lite för långt,inte i pulpan men så pass så när hon gick på det vassa konstgräset så började det blöda och det tog liksom aldrig slut.Jag fick göra rent och tejpa fast lite papper och en bajspåse runt tassen. Hon tyckte så synd om sig själv,och ju mer folk kollade på henne desto mer synd blev det om henne HaHa!! Jag som alltid är så noga med att inte klippa för mycket..men även den bäste kan göra misstag ibland tur att jag inte klippte helt i pulpan iaf.
- Bustroll <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar